Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Marmaris Leerdam. Meer weten? Ontdek meer
Amber
25 jun 2026 om 15:22
Kapsalon shoarma was niet lekker. Mayo was vergeten. Betaal je wel gewoon extra voor. Bezorging was 40 min te laat terwijl we 1,5 uur van tevoren hadden besteld.
Els
21 jun 2026 om 20:57
het was heerlijk!
Jozef
5 jun 2026 om 18:40
Te weinig patat voor een extra portie en er zit geen brood bij dat bij het nabellen niet wordt nageleverd maar de volgende keer extra erbij komt
PF
3 jun 2026 om 19:42
Ordered at 18:24 / expected as shown in the app at 19:15 now 19:41. Nothing!! Call them the one who picked up said oh we’re still busying with it!!!!
Marco
29 mei 2026 om 20:50
Heerlijke döner, super knapperige friet. Erg lekker
Darin
26 mei 2026 om 2:22
Het kwam heel erg laat
Aukeline
10 mei 2026 om 18:42
Gele rijst met wortel en erwtjes in de kapsalon.. sorry maar dat is echt niet lekker
Lucinda
4 mei 2026 om 22:10
Ik had om 14.00 eten besteld en aangegeven dat het er om 18u moest zijn, maar de bezorger kwam een half uur te laat. Ik moest er zelf achteraan bellen en kreeg doodleuk te horen dat het druk was. Lijkt me een kwestie van beter plannen....